tisdag 3 juli 2012

Utdelning av kogodis till korna vid Isbladskärret



Kära läsare, den här veckan är jag kombinerad bil- och kovakt. På mitt schema står vaktning och viss runtkörning av mycket stor bil och därtill tilltittning av Highland Cattlekorna vid Isbladskärret ute på Djurgården. Jag får instruktioner via sms: ”glöm inte att ge dem kogodis, öl och massage!” Nejdå! Någon som vill haka på att massera fulla tjurar med gigantiska horn? Samling lördag kl 0600 vid det lilla huset!

















För mer info om Kronprinsessan Victorias och Prins Daniels kärleksstig och om korna, klicka här!

Och på tal om mycket stor bil kommer jag att på fredag ta tåget till Västerås på för att kolla på Big, Enormous, Voluptuous, Gigantic och Massively Overwhelming Power Meet. Ge mig styrka!
 

Inga kommentarer: