söndag 27 januari 2019

Nytt år nya friska tag!


Jamen faktiskt! Lusten att skiva var som helt bortblåst ett tag (öh… ganska lång tid?) men nu börjar det klia i fingrarna igen. Det är ju trots allt väldigt kul att skriva! Kanske det är 2019 års trend, the return of the blog!? Jag började blogga 2009, så i år fyller min blogg 10 år. Det fanns, jag säger det fanns... det fanns en idé för något år sedan att skriva 1 000 inlägg till 10-årsjubileet.  Well, it aint gonna happen. Men nu kör vi igen!

Hursomhelst. Jag hade börjat på min redogörelse för min golfresa till Sydafrika i mars 2017, och ambitionen är att avsluta den. Men jag gör en paus och istället berättar om Ås och min resa till Sydafrika nu i november 2018 medan minnet är färskt (friskt?). Så häng ut, ni som väntar på tokiga berättelser från golf-Sydafrika! Exempelvis när jag körde runt i Kapstaden halva natten eller när jag tog fel avfart i en rondell och hamnade på ett ställe jag absolut inte skulle hamna på… Till alla er säger jag bara, you hang in there!

Men utan fortsatt ado, här kommer Ås och min fantastiska Sydafrikaresa i november 2018.

Inga kommentarer: