måndag 11 oktober 2010

Ett 5000-kronorspass på SATS

Jag har äntligen börjat träna igen! Efter att ha haft ett litet uppehåll på ca 10 månader släpade jag till slut min lekamen till SATS Globen och körde ett Back and Bones-pass. Det var t u n g t.

Holy macaroni vad otränad jag är! Förut körde jag oftast tre set per maskin, nu orkar jag knappt med två. Och tio minuters uppvärmning på löpbandet, vilket var standard förut, blir lätt ett eget träningspass i sig.

Men det var superskönt! Efter första gången kunde jag knappt röra mig efteråt. Nu, när jag har tränat tre gånger (och fått ner snittet till svindlande 1 667 kr/gång) börjar jag även känna att jag inte behöver syrgastältet efteråt. Målet på kort sikt (en månad) är att kunna springa Årstaviken runt att stanna. Målet till nyår är att komma i min vita Armaniskjorta. Wish me luck!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi
Är det belöningen man ser nä rman skrollar ner?

Red Scream sa...

Japp! :-)