onsdag 3 november 2010

Strategiska inköp: The Pacific



Eftersom jag är en grym fan av Band of Brothers har jag länge väntat på The Pacific. Det har naturligtvis funnits sätt att få tag på The Pacific tidigare – Neil t ex, köpte den direkt från Tom Hanks. Ett telefonsamtal till Spielberg och så var det klart! Vi som inte har sådana connections har fått vänta… Den har kanske gått på TV också? Men jag kollar inte så mycket på TV så jag vet inte så mycket. Men nu har jag hela serien i min hand så jag antar att vi ses först om sisådär 521 minuter!


What's that guy's problem?
Gonorrhoea
Really?
His name, dummy! Guarnere, gonorrhea, get it?



PS Tack Gabriel för den här videon! (sista taggen, speciellt...) Om Clos des Soutyères 2006 finns kvar imorgon ska jag kasta mig över det... DS

Inga kommentarer: