tisdag 24 april 2012

En skön kväll





Kära läsare, jag har en skön kväll. Enhälligt beslutade C och jag att middagen fick bli pizza på det lokala haket. Så gott! Lite slöa knivar dock, annars hade de mycket goda pizzor. Mycket mätta – pizzamätta, to put it bluntly – lägger vi oss i sofforna och njuter av var sin god bok resten av kvällen. Superskönt! Pizzamiddag, vilken uppfinning. Jag har sagt det förut men det kan sägas igen – det första jag ska sluta med när jag blir rik är att laga mat!

Eller inte – det är faktiskt ganska kul med matlagning! Men att komma hem pizzamätt style och inte har några förpliktelser för kvällen var faktiskt en härlig upplevelse. Nu har jag kommit en fjärdedel in i The Caine Mutiny och den blir bara bättre och bättre.
Hoppar förresten Vinordic. Det hade varit kul att gå men jag orkar inte. Dessutom ryktas det om andra provningar nu i veckan som verkar roligare. Vi får se – det finns annat att göra också. Återkommer!


Inlägg 91, dag 91

Inga kommentarer: