tisdag 10 april 2012

På läslistan just nu…



Karl Marlantes Matterhorn. Mycket spännande! Någon som har läst? Jag har väl kommit ca 150 sidor in i boken. Blir sugen på att se om Plutonen, som jag vet att jag har liggandes någonstans i mina flyttkartoner…

Sedan har vi äntligen sett One Day. Gillade den! Jag hade i och för sig föreställt mig att Emma skulle vara mer ljushårig, men men. Kommer att tänka på när vi var på London Book Slam på Kulturhuset och lyssnade på David Nicholls, David får frågan vilken av karaktärerna i One Day som han gillade mest. "Oh I love Emma!" svarade han ganska snabbt. "I love Dexter too," sa han sedan lite plikttroget, "but he's a fool."

Imorgon ska jag till Millis och lyssna på M som ska hålla föredrag om A. Mer än så vet jag inte. Ska bli spännande!



Inlägg 77, dag 77

Inga kommentarer: