måndag 8 mars 2010

Ongi

Jahopp då vart man i ongi! Fast det är behövligt, jag måste gå ner i vikt, så ok, I concur.

GI passar egentligen inte mig eftersom jag älskar pasta, croissanter, tårta och knäckebrödsmackor med tjockt lager ost på. Helst av allt skulle jag vilja vara i nogi, kopplat med hård träning. Dock jag har varit lite skadad/förkyld på sistone, så det har inte gått. Nu är jag dock skadefri så först lite viktnedgång, sedan Årstaviken runt på morgonen!

Som en stilla protest vill jag tipsa om den här Spotifylänken: länk

Normalt sett lyssnar jag inte på den här typen av musik men just den här skivan var faktiskt rätt oemotståndlig… Jag antar att på den tiden det begav sig – sent 60-tal – började en bra kväll med att man drack sin egen kroppsvikt av Chateau Garage och lyssnade på Röde Mor på högsta volym innan man begav sig ner till kåren på Chalmers. Well well.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ju simma och gå på basjympa! /C

Red Scream sa...

Simma var ingen dum idé!