onsdag 14 mars 2012

Ett inledande besök på Stockholm Food District



Jag tar en paus i mitt hemmajobbande och ger mig ner till Sturegallerian, där evenemanget Stockholm Food District pågår mellan 8-31 mars. Kul! Planen är att kolla lite på Anders Levén och Torsten Mörner som ska stycka viltsvin. Men jag kommer lite för sent, det är redan över. Äsch!

Istället tar jag en Americano i Kungsan och låter mig bländas av det förvåriga ljuset. Jag vandrar en stund längs Strandvägen och sedan hem. Imorgon ska Mannerström & Svantesson, Sveriges motsvarighet till Tony Curtis och Roger Moore, gästspela på Escalier. Fast då ska jag spela biljard med M så det blir inget av det. Dock det finns fler spännande programpunkter under evenemanget, återkommer om jag är med på något trevligt!






Inlägg 50, dag 50

2 kommentarer:

Svenssonsmakaren sa...

Härligt att vara ikapp, synd att du missade styckningen hade varit roligt att läsa om.

Ja då var det bara att hålla tummarna igen då ;).

Hörs

Red Scream sa...

Skönt! :-) Ja, det hade varit roligt. Vildsvin är en sådan där produkt som likt strutsen lever lite i skymundan, den har sina fans men inte riktigt fått det stora genombrottet. Utbudet är väl inte heller världens bästa. Men det skulle vara kul att lära sig mer om vildsvin och laga till något smarrigt.

Japp! ;-)

Ha det gott! :-)