torsdag 8 mars 2012

Magnusson Fine Wine 4 år





Jubileerna duggar tätt! Först var det 400 inlägg, sedan tre år, sedan min bror pipröknings-H – killen som har koll på sina bröders rätta passioner! – och nu vinlagringskällaren Magnusson Fine Wine som fyller fyra bast. Mycket trevligt!

Ett par hundra glas champagne och några tusen konsumerade laxsnittar senare är jag hemma. Alexandre Bonnet, både roséchampagne och vanlig, mycket god. Rosén var godast!

Stort tack till Johan Magnusson med personal, grattis till fyra år!

Nu sova i 190...



Inlägg 44, dag 44

4 kommentarer:

Domenico La Corte sa...

Grattis till att du skapat en sån fin blogghistoria! Ser fram mot ytterligare 400 inlägg!
Nico

Red Scream sa...

Tack Nico! :-) Det kommer!

Anonym sa...

Trevligt att bli omnämnd på din blogg som jag numera läser nästintill dagligen. Jag kan dock konstatera att provning av piptobak lyser med sin frånvaro. Därför passar jag på att slå ett slag för klassikern Mac Barrens Plum cake. Mild, fyllig och plommondoftande.

Hälsningar Pipröknings-H

Red Scream sa...

Jasså, du vill dra ner mig i piprökningsträsket? ;-) Ska kolla upp den där plommonkakan! :-) Ses imorgon!