onsdag 21 mars 2012

Ubbe we love you!



Veeeegen å liiiirarna å pooooolarna å grabbbbarna, skit i de jävla macccckarrrrångerna, du var bäst! Det hade varit superkul att se Ubbe i final i Sveriges Mästerkock men, you cannot have everything. Jag tror nog att Urban hade kunnat ge Sigrid ”The Ångvält” en bra match, men det blir nog en spännande final i alla fall. Ska definitivt kolla! Och laga hennes Pavlova, såg supersmarrig ut.

Annars har jag följt programmet lite när lusten påkallat det. Jag gillar ändå Sveriges Mästerkock, jag tycker att det är ett ganska roligt program. Får flashbacks till den tiden jag var nere i kocktävlingssvängen, då kunde du ibland nästan ta på vinnarviljan hos de tävlande.

Gillar Mannerström bäst. Fast jag håller inte riktigt med om det där med att du inte skär dig på vassa knivar, själv har jag alltid prioriterat mycket vassa knivar och Holy Macaroni vad jag har skurit mig på dessa! I vänster pekfinger, t ex, har jag skurit mig fyra gånger och varje gång har jag skalat bort det gamla märket...



Inlägg 57, dag 57

Inga kommentarer: