torsdag 13 september 2012

2004 Ioppa Ghemme Santa Fe



Kära läsare, jag är sjuk. Någon form av förkylning, toppad med feber och annat obehagligt. Efter två dagar i soffan med täcket och blandade avsnitt av 24, Vita Huset och Wordfeud är jag fett uttråkad.

Hursomhelst. Det slog mig att jag korkat upp min sista flaska av 2004 Ioppa Ghemme Santa Fe utan att blogga om det. Ioppaflarrorna har haft ett minst sagt svajigt trackrecord, den första var helt ok men de två följande var så syrliga som bara en trotsig treåring kan vara. Så planen var väl egentligen att lägga undan den sista flaskan till sedan. Men, ett visst sug efter det röda flödet fick mig att ta till skruven och det här var faktiskt gott! Så lite upprättelse för Ioppan, det kanske blir fler.

Annars kommer jag att ligga horisontellt imorgon, så om ni vill förlora i Wordfeud – leta efter Red Scream, hehe!

PS Kulturhusets besökarblogg fyllde ett år i onsdags, kolla gärna in den! DS

Inga kommentarer: