lördag 16 juli 2011

Midnattssolsrallyt 2011, bilder från dag 2





















Det var så himla kul under Midnattssolsrallyts första dag så jag bestämde mig för att åka ut igen! Denna gång tar M oss med till specialsträcka fem, där vi ska vara tills vi tröttnar. Planen är väl egentligen att åka vidare till en annan specialsträcka efter den här, men vi fastnar här. Bra ställe att stå på, samt världens godaste hamburgare.





Återigen låter jag SLR:en gå varm. Jag fick inte med alla tävlande, men ganska många.

Här är alla bilder i originalformat (klicka här). Sedan beskar jag bilderna så att bilarna kom mer i centrum. Klicka här för dessa bilder.

Maila gärna till redscream snabela live punkt se om ni vill ha högupplösta bilder!

Se även Midnattssolsrallyts första dag.

Inga kommentarer: