söndag 15 augusti 2010

Bilder från Midnattsloppet 2010

För alla 189 bilder, se här!











Det är helg, det är strålande väder, det är sommar, det är varmt. Det är som gjort för att sitta ute på någon uteservering och läppja på något svalt och dyrt. Det är som gjort för att njuta. Vad gör jag? Jag jobbar! Fick en specialbeställning av Mycketbättre-J som jag kastade mig över!

Fast framåt kvällen smiter jag ner och tar lite bilder på Midnattsloppet som går förbi min gata. Så, här kommer lite bilder tagna från tomten!



Den här killen var först. Men lite svårfångad.




Nummer tre, också svårfångad!




De här var lite mer lättfångade:








Bortsett från dessa förstås!








Som vanligt är det några som väljer att springa utklädda:





Apelns Recycling Peter



Midnattsloppet, Stålmannen, Andreas



Sista gänget!



PS se även här och här DS


PPS Nu på förmiddagen läser jag att två dog, jättetragiskt. DS


PPPS Totalt hann jag ta närmare 300 bilder, det tog mer än en timme för alla löpare att passera... Ligger nu ute på Flickr DS

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.frilansfoto.nu/2010/08/15/midnattsloppet-2010/