onsdag 4 augusti 2010

Grattis H & F!







Jag har varit på bröllop! Det var min bror H som äktade sin älskade F, stort grattis till er båda!!!




PS Hs gode vän M sammanfattade oss tre bröder ganska träffsäkert med ”en samlar på viner, en samlar på pipor och den tredje samlar på motorsågar.” Jag antar att det inte är så svårt att lista ut vem jag är i det sällskapet… M, vår tredje bror, hade dagen till ära tagit fram en av sågarna och sågat till några mycket fina bag-in-boxställ. Ganska fina, nicht? DS



PPS Mellesta bilden visar Blason de Bourgogne Crémant de Bourgogne Rosé Brut, som var mycket god! Annars har det - som jag nämnde i en kommentar till Vintresserad - inte blivit så mycket rosé i sommar. DS

PPPS För er som fortfarande undrar - ja, det är en serie 2 högst upp! Inhandlad någongång i början av 90-talet... DS

Inga kommentarer: